Простори Сталого Здоров'я в мережі аптек іще називають фармацевтичним пунктом піклування. Окрім медичних послуг, кожен клієнт може там підзарядити телефон, скористатися безкоштовним інтернетом.
”У нашій аптеці Простір почав працювати з січня 2023 року, коли були масові відключення світла. Щодня Простори відвідують до 10 людей різного віку – мами з дітьми, студенти, пенсіонери. Буває, сидять годину-дві – спілкуються, заряджають телефони. Якось навіть побачення у Просторі влаштовували. Тут можна попити води, зробити чай, поміряти тиск, температуру, сатурацію, проконсультуватися з фармацевтом”, - говорить завідувачка столичної аптеки Наталія Малюта.
З січня 2023 року в мережі ”Аптека Доброго Дня” з'явилися Простори Сталого Здоров’я
Відвідувачі Простору Сталого Здоров'я не заважають працівникам аптеки обслуговувати інших клієнтів, адже він розташований на достатній відстані від касової зони.
”Звичайно, якщо людина не може сама поміряти тиск, то працівники підійдуть і допоможуть. Коли бачимо, що відвідувачу потрібна швидка, викликаємо медиків. Адже самі люди дуже рідко просять це зробити, частіше доводиться вмовляти або ставити перед фактом. Бо бачимо, що потрібна невідкладна медична допомога. Часто люди заходять до аптеки, щоб просто поговорити, запитати поради. Тому фармацевтам доводиться ще й виконувати функції психолога, реабілітолога”, - додала Наталія Малюта.
Ще одним корисним нововведенням мережі ”Аптека Доброго Дня” став проєкт ”Шелфтокер”.
”Для українців важливі економія часу, простота та ефективність отримання послуг. Саме тому в наших Просторах Сталого Здоров’я додатково запустили ”Шелфтокер” (у народі – ”полиця, що говорить”). Це спрощує навігацію щодо ліків, косметики, вітамінів, наявних у аптеці. І клієнту в такий спосіб зручніше шукати необхідні товари. Авжеж, наші фармацевти допоможуть обрати потрібне, проте іноді люди хочуть ознайомитись із товаром самостійно. Тож таке рішення значно скоротить час на пошук товару”, – зазначила Оксана Кириченко.