СПЕЦПРОЄКТ
Модернізація мережі та підготовка до важкої зими
Минув рік повномасштабної війни. Починаючи з 24 лютого 2022 року, життя кожного українця змінилося. Ворог планував швидко захопити Україну, але зустрівся з шаленим опором її громадян. Уся нація згуртувалася заради єдиної мети Перемоги
Датагруп та Volia забезпечують українців безперебійним інтернетом
Минулої зими ми всі відчули, як це — лишитися без електрики та зв’язку. Енергетики вже сьогодні попереджають про те, що наступний холодний сезон може бути гіршим за попередній. Тож ми вирішили розповісти, як компанії, що забезпечують нас інтернетом, вистояли сезон осінь-зима — 2022/2023 та підготувалися до нових викликів.

Компанії Датагруп та Volia мають чи не найбільшу мережу в Україні, представлені у 22 областях та надають споживачам не лише інтернет, а й телебачення, доступ до різноманітного контенту, обладнання і послуги захисту від кіберзагроз.
"Ми з командою готувалися до повномасштабного вторгнення: розробляли алгоритми швидкого реагування на пошкодження мереж, кібератаки, втрату обладнання та евакуації наших співробітників із місць, де була вірогідність, що можуть відбуватись бої".
За півтора року обладнання компаній не раз потрапляло під обстріли, але завдяки резервуванню мережі вдалося мінімізувати вплив на абонентів, а їхні особисті та ділові дані лишалися в безпеці. З лютого 2022-го було успішно відбито майже 3000 кібератак, побудовано новий надсучасний центр оброблення даних із найвищими показниками безпеки в Україні та запущено хмарний сервіс "Євроклауд" для збереження даних клієнтів у Німеччині.
Був іще один виклик — зберегти та підтримати команду.
"У нас працює приблизно 3200 осіб, і ми майже повістю зберегли команду. Люди важливі для нас. Ми допомагали з евакуацією, запустили проєкт підтримки ментального здоров’я, фінансово підтримували тих, хто цього потребує", — каже Михайло Шелемба.
Михайло Шелемба
СЕО компаній Датагруп та Volia
Окрім піклування про співробітників і їхні родини, Датагруп та Volia допомагають ЗСУ й цивільним по всій країні. З початку повномасштабного вторгнення компанії надали допомоги на понад 320 млн грн.
«Наше завдання, як великого бізнесу, — бути рушієм волонтерського руху в країні. У нас є ресурси й можливості, щоб допомагати окремим людям і країні в цілому вистояти і стати сильнішими. І ми допомагаємо! Передаємо телекомунікаційне обладнання ЗСУ, підтримуємо проєкт «Центру порятунку життя» з евакуації поранених із фронту та після ракетних ударів і місію медиків — волонтерів БФ Frida на прифронтових та деокупованих територіях. Крім того, у межах проєкту «Наші діти» взяли на утримання 56 дітей, які втратили одного або обох батьків на війні,» — ділиться СЕО Датагруп та Volia.
Відкриття Академії відбулось офлайн в одній з аптек мережі
Уже нині мережа Датагруп та Volia є однією з найбільших у країні та налічує близько 34 тис. км власних оптоволоконних ліній. Тож вони можуть швидко перемикатися на резервні лінії та відновлювати доступ до інтернету в разі аварій чи вимкнень світла. Це свідчить про надійність надання послуг і впевненість клієнтів у тому, що вони будуть на зв’язку. Датагруп та Volia оновлюють мережу, створили стратегічні запаси палива й комплектування, встановили 500 генераторів і 30 000 акумуляторів, які дадуть клієнтам можливість мати стабільний зв’язок навіть під час блекаутів. Тільки в модернізацію мережі вклали близько 700 млн грн, і це лише початок.
Готовність до нових викликів
«Після завершення проєкту наша мережа стане однією з найбільших та найгнучкіших в Україні. Наші абоненти відчують збільшення швидкості доступу до інтернету навіть у години пікового навантаження», — прокоментував Андрій Валь, технічний директор компаній Датагруп та Volia.
допомогли працівники відділень Датагруп та Volia, починаючи з 24 лютого 2022 року
клієнтам
415 000
обробили працівники кол-центрів Датагруп і Volia з початку воєнного стану
дзвінків
1,5 млн
оптоволоконних ліній відновили фахівці Датагруп та Volia від початку повномасштабного вторгнення
близько
200
та 30 тис. акумуляторів встановили на мережі Датагруп та Volia для автономної роботи обладнання
близько
500
Щоб українці були на зв'язку
Окрім того, компанії почали впроваджувати під’єднання абонентів за енергонезалежною технологією «Інтернет без світла» (GPON). Вони зробили все, щоби підготуватися до складного осінньо-зимового сезону й забезпечити абонентів надійним і якісним сервісом.

«Я прагну, щоб наші клієнти та всі українці відчували нашу підтримку, надійність та зручність роботи з нами. Ми працюємо. Ми стаємо кращими. Ми поруч», — каже Михайло Шелемба.
кілометрів
генераторів
Над спецпроєктом працювали:
Олена ПЕТІК Коректорка
Рада КІШКА Дизайнерка
Мирослава БОНДАРЕНКО Авторка та редакторка
Юлія ІЛЬЧЕНКО Продакшн
Матеріал підготовано за підтримки: