Не просто сприймати інформацію за допомогою органів слуху. А активно реагувати, підтримувати, співпереживати, розуміти емоції та почуття інших людей
Чути
Спецпроєкт
Під час повномасштабної війни СЛОВА набули нових сенсів, перетворилися на своєрідні коди, що знаходять відгук у серцях. А кожен українець мріє почути слово, на яке ми вже чекаємо довгий час, – ПЕРЕМОГА.
До другої річниці повномасштабного вторгнення Gazeta.ua хоче вкотре нагадати, що кожен на своєму рівні має щодня робити внесок у наближення перемоги. А шлях до неї лише один – через ДОБРО.
У спецпроєкті “Словник добра” ми розкажемо через слова, як українці почали масово робити добро, перетворили це на правило свого життя. Кожен за останні два роки став амбасадором добра: громадяни зі свого боку роблять усе можливе, український бізнес започатковує амбітні проєкти, щоб наблизити перемогу.
чути
Від початку повномасштабного вторгнення мільйони українців долучилися до допомоги ЗСУ, переселенцям, волонтерам. Чують про їхні потреби й активно допомагають.
У спецпроєкті Gazeta.ua ми розкажемо, як патріотичний бізнес відгукується на потреби суспільства, прагне вносити позитивні зміни, реагуючи на проблеми. Допомагає захисникам і найбільш вразливим категоріям населення, співпрацює з благодійними фондами.
Чути й допомагати: як компанія Moneyveo реагує на потреби армії та суспільства
Допомога військовим – один із ключових напрямів корпоративної соціальної відповідальності компанії Moneyveo. Бізнес робить усе можливе, щоб підтримати наших захисників.

Ще до початку повномасштабного вторгнення Moneyveo почала співпрацювати з оперативним командуванням “Північ”. Передавала з 2018 року необхідну оргтехніку, плотери для друку мап, телекомунікаційне обладнання для забезпечення якісного зв'язку тощо.
З 2020 року компанія співпрацює з благодійним фондом “Відродження Захисників України” (Revived Soldiers Ukraine). Його основна діяльність – медична допомога та реабілітація наших воїнів у США й Україні. Після повномасштабного вторгнення Moneyveo масштабувала наявні благодійні ініціативи.

Нині в рамках проєкту HelpbyMoneyveo компанія розвиває три ключові напрями:
Протягом останніх двох років Moneyveo перерахувала на потреби ЗСУ понад 16 млн грн. Також передали на фронт 50 FPV-дронів, кілька одиниць техніки. Щомісяця команда компанії відправляє на позиції різне екіпірування за запитами бійців, дизельні генератори, хімічні грілки тощо.
За списками від бойових медиків команда Moneyveo регулярно збирає посилки з медикаментами для фронту; долучилася фінансово до закупівлі партії мішків АМБУ (апарати штучної вентиляції легенів); для Київського військового шпиталю замовили ВАК-систему для очищення ран.
Moneyveo також купує необхідні речі та обладнання для підрозділів, де служать працівники компанії.
За 2 роки Moneyveo перерахувала на потреби ЗСУ понад
16 млн грн
16 млн грн
підтримка військових
допомога хворим дітям та дітям-сиротам
реагування на актуальні запити суспільства
Підтримуємо військових
+
+
+
+
чути
Другий ключовий напрям для компанії Moneyveo – допомога дітям і соціально вразливим категоріям громадян.
Moneyveo опікується Київським міським центром соціальної підтримки дітей та сімей фактично з часу свого заснування. Компанія не лише фінансово підтримує заклад, але й бере безпосередню участь у деяких заходах.
Допомагаємо дітям і вразливим категоріям громадян
Упродовж останніх 5 років компанія співпрацювала з благодійним фондом, що звів будинок для проживання сімей онкохворих дітей під час лікування в Києві. Позитивний досвід співпраці компанія має і з БФ "Сонях", що піклується про дітей з малозабезпечених сімей. А під час повномасштабної війни допомагає ще й дітям переселенців. Закуповували для них продукти, засоби гігієни.

На запит від БФ "Єднання спільноти", який піклується про дітей з ДЦП і синдромом Дауна, Moneyveo закупила пледи, постільну білизну, рушники, вітаміни, посуд, розмалюйки, пластилін та кольоровий папір.
До 10-ї річниці компанії команда вирішила порадувати маленьких пацієнтів Національного інституту раку. Зібравши список дитячих побажань, придбали подарунки: окуляри віртуальної реальності, іграшки, одяг, канцелярію. А CEO Сергій Сінченко вручив їх кожній дитині.
У Moneyveo ми віримо в потужну силу спільної допомоги та відповідальності перед нашими співгромадянами. Ми долучилися фінансово до підтримки навчально-реабілітаційного центру “Джерело” та збору коштів на обладнання для “Охматдиту”. Наш внесок у закупівлю інтраопераційного ультразвукового сканера Bk5000 – це шанс на порятунок життя дітей, що потребують складних хірургічних втручань. Сьогодні ми разом будуємо майбутнє, де кожна дитина має шанс на здоров'я та щасливе життя”, – говорить Сергій Сінченко.
У Moneyveo ми віримо в потужну силу спільної допомоги та відповідальності перед нашими співгромадянами. Ми долучилися фінансово до підтримки навчально-реабілітаційного центру “Джерело” та збору коштів на обладнання для “Охматдиту”. Наш внесок у закупівлю інтраопераційного ультразвукового сканера Bk5000 – це шанс на порятунок життя дітей, що потребують складних хірургічних втручань. Сьогодні ми разом будуємо майбутнє, де кожна дитина має шанс на здоров'я та щасливе життя”, – говорить Сергій Сінченко.
+
Чи добре ви розумієте значення слова “ЧУТИ”? Пропонуємо перевірити себе
Почати!

Нині значення слова “ЧУТИ” змінилося. Які асоціації воно викликає?

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Відчувати потреби інших людей і намагатись допомогти – це визначення фразеологізму:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Дослідниця Тель-Авівського університету Лілах Хадані досліджувала здатність чути у:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Хто виконавець популярної пісні: “В небі чистому чути грім, в небі свист, але чути гімн...”

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Що означає вислів - не чути землі під собою:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

ПоЧУТИ серцем – це:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Слово «ЧУТИ» сьогодні має набагато більше значень, ніж може здаватися на перший погляд. Дослухайтесь до потреб оточуючих!
Ще раз пройти тест
Частіше слухайте своє серце. Воно підкаже, хто потребує вашої допомоги
Ще раз пройти тест
Якщо кожен, не лише слухатиме, а й чутиме потреби інших, світ стане значно кращим
Ще раз пройти тест
Чи добре ви розумієте значення слова “ЧУТИ”? Пропонуємо перевірити себе
Почати!

Нині значення слова “ЧУТИ” змінилося. Які асоціації воно викликає?

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Відчувати потреби інших людей і намагатись допомогти – це визначення фразеологізму:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Дослідниця Тель-Авівського університету Лілах Хадані досліджувала здатність чути у:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Хто виконавець популярної пісні: “В небі чистому чути грім, в небі свист, але чути гімн...”

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

Що означає вислів - не чути землі під собою:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат

ПоЧУТИ серцем – це:

Далі
Перевірити
Дізнатися результат
Слово «ЧУТИ» сьогодні має набагато більше значень, ніж може здаватися на перший погляд. Дослухайтесь до потреб оточуючих!
Ще раз пройти тест
Частіше слухайте своє серце. Воно підкаже, хто потребує вашої допомоги
Ще раз пройти тест
Якщо кожен, не лише слухатиме, а й чутиме потреби інших, світ стане значно кращим
Ще раз пройти тест
Третій ключовий напрям допомоги – актуальні запити суспільства.
Компанія була серед соціально відповідальних бізнесів, які долучилися до ліквідації наслідків катастрофи на Каховському водосховищі й порятунку постраждалих. У рамках співпраці з фондом “Об'єднання” відправили чоботи-заброди для рятувальників та необхідні речі для цивільних. Спільно з благодійним фондом “Червона Калина України" долучилися до закупівлі мотопомп для відкачування води.

Чуємо потреби суспільства
Moneyveo підтримує цивільних, що постраждали від війни. Зокрема компанія допомогла відновити житловий будинок в Ірпені на Київщині. Подбали і про місцевих школярів – допомогли облаштувати в навчальному закладі бомбосховище.

У січні 2024-го в Moneyveo влаштували серед працівників збір речей для БФ "Банк одягу". Там малозабезпечені, багатодітні сім'ї, переселенці та літні люди можуть взяти безплатно одяг, взуття, техніку тощо.

Постійно вдосконалюючи сервіс, спираючись на принципи емпатії, розуміння та передбачення потреб клієнтів, Moneyveo під час війни запустила унікальний для ринку проєкт "Почуй серцем". Оператори контакт-центру виявляють готовність не лише розв'язувати технічні проблеми чи відповідати на запитання користувачів, але й чути їхні особисті турботи, розділяти їхній біль та проблеми, включаючи важкі історії тих, кого зачепила війна.
Мета проєкту полягає у наданні допомоги клієнтам через можливість операторів виходити за межі стандартних обов'язків. Як показують результати, це сприяє не лише зростанню рівня задоволеності клієнтів, але і їхньої довіри, підвищує ефективність комунікації, допомагає налагодженню довгострокових відносин з клієнтами.
У Moneyveo ми віримо в потужну силу спільної допомоги та відповідальності перед нашими співгромадянами. Ми долучилися фінансово до підтримки навчально-реабілітаційного центру “Джерело” та збору коштів на обладнання для “Охматдиту”. Наш внесок у закупівлю інтраопераційного ультразвукового сканера Bk5000 – це шанс на порятунок життя дітей, що потребують складних хірургічних втручань. Сьогодні ми разом будуємо майбутнє, де кожна дитина має шанс на здоров'я та щасливе життя”, – говорить Сергій Сінченко.
+
Усе розпочалося з купівлі військової амуніції одному з клієнтів, а на сьогодні є вже багато таких кейсів. Зокрема, компанія оплатила проживання в реабілітаційному центрі клієнту після інсульту; допомогла дитячій письменниці видати книжку; надсилає особисті привітання клієнтів зі святами; придбала одяг та смаколики для дітей клієнтів тощо.

Чути й допомагати – ці слова якнайкраще характеризують компанію Moneyveo. Вона щомісяця надає реальну допомогу військовим, піклується про дітей та соціально незахищене населення. Moneyveo є прикладом успішного патріотичного бізнесу, що сприяє позитивним змінам у суспільстві.


чути
За матеріалами
Над спецпроєктом працювали:
Тетяна ПОРХУН Літредакторка
Олена ПЕТІК Коректорка
Рада КІШКА Дизайн та верстка
Мирослава БОНДАРЕНКО Редакторка
Юлія ІЛЬЧЕНКО Продакшн