Пандемія та повномасштабна війна
Повномасштабне воєнне вторгнення призводить до підвищеного попиту на всі групи товарів, порушується логістика постачання, під обстрілами або окупацією залишаються деякі українські підприємства-виробники, виникає тимчасовий дефіцит певних товарних категорій. Аби уникнути продовольчої кризи в перші тижні, навіть у перший місяць війни, більшу частину соціального товару компанія АТБ перевозить тільки власним транспортом. Це близько 750 автомобілів. І весь свій флот задіює, щоб доставити товар від виробників на склади й далі до магазинів.
Зазвичай в АТБ представлено в середньому майже 3800 товарних позицій. Асортимент переглядається двічі-тричі на рік
Сьогодні для областей та міст, максимально наближених до лінії бойових дій, асортимент магазинів становить 1000-1500 найменувань. Він корегується з урахуванням зміни воєнної ситуації та можливості постачання товарів нашим транспортом або транспортом наших партнерів.
Інший – це так званий воєнний асортимент. Він становить 400-500 позицій, які є критично важливими для підтримання життєдіяльності. Це продукти харчування соціальної групи та товари першої необхідності. Цей асортимент був у тих містах, де проходили бойові дії і які переходили з одних рук в інші. Там, де була реальна загроза системному наповненню магазинів товаром та його доставленню. Наприклад, у Чернігові, Сумах, де можливість доставляння товару то з'являлася, то зникала. Управління таким асортиментом відбувалося в ручному щоденному режимі.
В інших областях асортимент магазинів АТБ практично не відрізняється від довоєнних часів. Єдине – трохи зменшили кількість певних дорогих товарів.
Пандемія на початку 2020 року вносить свої корективи в усі сфери нашого життя. Змінюються і споживчі настрої. Як завжди, зростає попит на товари першої необхідності та виникає потреба в медичних масках, антисептиках та експрес-тестах на Ковід. Мережа АТБ миттєво реагує на запити покупців та вводить цю групу товарів в асортимент.
2022 рік ставить нові виклики