Як зазначають у BAYADERA GROUP, секрет успіху компанії - у відмінній якості та помірній ціні. Порівняно з конкурентами BAYADERA GROUP має кілька ключових переваг.
Бути лідером:
секрет успіху BAYADERA GROUP
На створення ідеальних смаків пішло 33 роки. Зокрема, звичні для українців HLIBNY DAR, «Kозацька Рада», «Перша Гільдія" — це результат праці сотень фахівців та десятків експериментів команди. У перші роки діяльності компанії було багато спроб, помилок, створення рецептур, обкатування логістичних шляхів, зміни обладнання та експериментів із дизайном. Бувало, що дизайн однієї пляшки переробляли щодня, а загалом — понад 50 разів.
Перевага 2 – широкий асортимент власних і залучених брендів
BAYADERA GROUP володіє найсильнішим портфелем власних і залучених брендів, який було сформовано з урахуванням споживчих переваг, регіональних особливостей.
Перевага 3 – власна дистриб'юторська мережа
Механізми виробництва та доставки в компанії відшліфовано до ідеалу. Працюють 27 логістичних центрів у всіх регіонах країни, що дає можливість організовувати доставку в будь-яку точку України протягом максимум 7 днів, а зазвичай — за 2−3. Продукцію доставляють у 35 000 торговельних точок, для транспортування використовують 140 автомобілів.
«BAYADERA GROUP змінюється, робить смаки своїх продуктів досконалішими, а виробництво — сучаснішим. Усе заради своїх клієнтів, країни. Ключова мета компанії - це глобальний розвиток і побудова трансконтинентальної компанії з максимально ефективним представництвом у кожному регіоні», — Анатолій Корчинський,
CEO BAYADERA GROUP