СПЕЦПРОЄКТ
Нині бізнес і громадяни мають робити правильні речі – не втомлюватись від війни, працювати, донатити й наближати Перемогу
Як BAYADERA GROUP долає труднощі воєнного часу і зберігає лідерство на ринку
Уже два роки Україна живе в умовах повномасштабної війни. Кожен ранок починається з новин із фронту. Але за ці два роки наша віра в перемогу ще більше зміцніла. Українці навчилися жити у складних умовах. Продовжують працювати, донатити, підтримувати ЗСУ.

Патріотичні бізнеси дивують своєю стійкістю, підтримують економіку держави. А українці із задоволенням долучаються до благодійних ініціатив улюблених компаній, користуються їхніми послугами, купують продукцію і таким чином підтримують бізнес.
Однією з улюблених компаній українців є BAYADERA GROUP. З її продукцією знайомий багато хто з громадян незалежно від статі, місця проживання. Цінує за широкий асортимент алкогольних напоїв, які обирає для різних моментів свого життя. А вибрати є з чого, адже компанія пропонує 30 власних брендів і понад 60 імпортних.
Компанію BAYADERA GROUP було засновано 1991 року. Протягом своєї 33-річної історії їй вдалося завоювати серця українців, а алкогольні напої її марок стали народними та улюбленими.

Доленосним роком для BAYADERA GROUP став 2002-й: за компанією закріпився статус найсильнішого гравця в дистрибуції України. Також було ухвалено рішення про запуск власних торгових марок.

Горілка, яка побувала в космосі
У вересні 2005 року почало працювати найсучасніше підприємство з виробництва лікеро-горілчаної продукції - Національна горілчана компанія (НГК). Першими власними алкогольними брендами стали горілка Байка та міцна настоянка для жінок La Femme зі смаком грейпфрута. Випускали ці напої у пляшках по 0,5 л
Згодом пляшки, що були вироблені першими, прийняли зовсім інший вигляд.
А 2020 року цей горілчаний бренд увійшов до Книги рекордів Гіннеса в Україні. Було встановлено рекорд: за допомогою комбайнів на полі намалювали гігантську пляшку довжиною 202 м, шириною 57 м. Її було помітно навіть із космосу.
Візитна картка компанії - горілчаний бренд HLIBNY DAR. У його основу закладено цінності, властиві BAYADERA GROUP, — чесність, відкритість, справедливість. До речі, HLIBNY DAR на сьогодні входить до п’ятірки найпопулярніших горілок світу, за результатами незалежного рейтингу Millionaires' Club: The Vodka List 2023 by Drinks International.
Ще один культовий горілчаний бренд — «Козацька Рада». Торік було встановлено рекорд його продажів в Україні - понад 3 000 000 пляшок за місяць. «Козацька Рада» відмінно смакує і згуртовує українців. Наприклад, до Дня Соборності у рік пандемії Сovid-19 горілчаний бренд створив віртуальний digital-ланцюг єдності, що об'єднав понад 40 тис. людей зі 101 країни світу.
2023-го військові підписували прапор у рамках туру «Між нами, козаками», який організував бренд «Козацька Рада». Прапор пізніше продали за 25 тис. грн на благодійному аукціоні. Також «Козацька Рада» ініціювала програму «За Перемогу Задонать». Протягом року 10 грн. від вартості пляшки горілки перераховували на потреби ЗСУ до фонду «Повернись живим». Загалом вдалося зібрати понад 4 млн грн.
Не менш популярними є «Перша Гільдія» та «Цельсій» (CELSIUS). До речі, бренд CELSIUS — перша горілка, яка побувала в космосі. 2013 року космонавту Юрію Маленченку виповнилося 46 років. Того дня він був гостем прямого ефіру «Сніданку з 1+1». Космонавт сказав тост, відкрив пляшку горілки «Цельсій», яку отримав як сувенір, та спробував напій в умовах невагомості.



Також показав глядачам і ведучим український прапор, який перебуває на міжнародній космічній станції. Нині бренд CELSIUS продається в Грузії.

Королі весіль і вечірок – вермути та ігристе вино
Із 2006 року BAYADERA GROUP стає лідером в Україні з виробництва всіх категорій алкогольних напоїв – горілки, вина, вермуту.

Для виробництва вермутів MARENGO компанія використовує понад 40 видів виключно українських натуральних інгредієнтів — мед, цвіт липи, м’яту, ромашку, корицю, женьшень, сушені фрукти, ягоди. Українці полюбили ці напої за яскравий смак. Ті стали неодмінним атрибутом вечірок і розважальних заходів.
У 2017 році MARENGO
встановило весільні рекорди: 40 000 гостей,
42 артисти на сцені, 7 000 келихів шампанського,
більше 1 000 пар змогли оформити свої стосунки в зоні експрес-весіль від бренду у проєкті “Велике весілля”.
2015 року компанія починає випускати ігристе вино MARENGO. Виноград, з якого його виготовляють, вирощують в Україні, на площі близько 2000 га. Легке і смачне ігристе швидко завоювало популярність. Напої MARENGO можна було побачити у кліпах зірок, на популярних телешоу. Наприклад, 2012 року бренд влаштував незвичайний випускний для студентів. У прямому ефірі M1 розіграли квитки на концерти Мадонни та Дженніфер Лопес. Щасливчиків доставляли на шоу лімузином.

2022-го бренд MARENGO запустив серію ігристого, яку виробляють в Італії.
Власні виноградники, натуральні смаки
Вина KOBLEVO стали класикою в Україні. Адже виноробне підприємство працює з 1982 року. Компанія постійно осучаснює виробництво, оновлює дизайн пляшок, лінійки смаків. 2017 року вино KOBLEVO було вперше представлено та продегустовано на міжнародному рівні в рамках виставки Vinitaly.

До речі, власні виноградники KOBLEVO розташовуються на 46-й паралелі - діамантовому поясі світового виноробства. Для натуральних вин KOBLEVO вирощують понад 15 сортів винограду.
Під час повномасштабного вторгнення виноградарі продовжують дбати про угіддя. З урожаю 2022 року створили автентичну серію вин: «Стефанія», «Мрія», «Вільна Пташка», «Червона Калина».

Історія коньяків KOBLEVO почалася 2012 року, коли BAYADERA GROUP запустила нове виробництво — Миколаївський коньячний завод. Білі сорти винограду аліготе та ркацителі, які вирощує на власних виноградниках компанія, ідеально підходять для виробництва коньячних спиртів найвищої якості за класичною французькою технологією.
Для витримування коньяків KOBLEVO використовують бочки з карпатського дуба, вік деревини має бути не менш як 80 років.

У складних умовах доводиться працювати співробітникам Сумської філії компанії. Адже область межує з країною-агресором. Прикордонні громади Сумщини щодня потерпають від масштабних ворожих обстрілів, заходять диверсійно-розвідувальні групи. Тому щодня працівники відділу продажів, експедитори BAYADERA GROUP, які виїжджають на маршрут, без перебільшення ризикують власним життям. Вісім працівників філії перебувають у лавах ЗСУ, дехто пішов добровольцем іще на початку повномасштабного вторгнення. Весь колектив підтримує своїх бійців, відразу відгукується на запити від хлопців. Неодноразово влаштовували збори коштів для своїх працівників і на потреби розвідувальної роти, що боронить кордони Сумщини.

Попри повномасштабну війну, підприємства BAYADERA GROUP продовжують працювати й підтримувати економіку України. Протягом останніх двох років випустили понад 20 нових продуктів. Компанія зберігає безперечне лідерство в категорії «Горілка» з 2009 року. Зокрема, частка ринку 2022 року становила 34,5% (продажі у пляшках 0,5 л — 40%), а в категорії «вермути» — 42%.
BAYADERA GROUP — лідер алкогольної галузі України — охоплює понад 30% українського ринку горілки за обсягами виробництва та продажів. Холдинг об'єднує профільні активи — дистриб’юторську мережу та три власні виробничі майданчики: Національна Горілчана Компанія, виноробня KOBLEVO та Миколаївський коньячний завод.

24 лютого 2022 року змінило життя всієї країни. У перші дні повномасштабної війни BAYADERA GROUP відкликала ліцензії на виробництво горілки HLIBNY DAR у Білорусі, адже ця країна підтримує агресора. Внаслідок бойових дій постраждали філії у Чернігові, Сєвєродонецьку, Маріуполі, Мелітополі, Херсоні.

Лютий довжиною в два роки
«Ми вимушені були скоротити асортимент — частина працівників виїхала, це переважно жінки. Також зупинилися філії, що опинилися в окупованих містах. Окупанти обстріляли цех первинної переробки винограду ПАТ „Радсад“ і потужності Миколаївського коньячного заводу, зокрема й цех перекурювання коньячних спиртів. Виробниче обладнання, системи кондиціонування та охолодження було прошито уламками снарядів. Найболючіше й найжахливіше — поранення під час обстрілу отримали працівники. Одна співробітниця загинула прямо під час збирання врожаю»
Анатолій Корчинський,
CEO BAYADERA GROUP
Попри випробування і труднощі, які доводиться переживати під час повномасштабної війни, команда BAYADERA GROUP радує поціновувачів якісного алкоголю новинками.

Перший український джин, горілка як арт-об'єкт

Торік випустили унікальний продукт — перший український джин «Козацька Рада». Цей напій нині набирає популярності в Україні. Хоча його смак цінували ще з XVI сторіччя. Зокрема, запорозькі козаки виготовляли такі алкогольні напої на різних травах. Для джину «Козацька Рада» використовують івано-франківський ялівець. Процес виробництва триває досить довгий час, цей напій неможливо виготовити за декілька днів.

Не менш унікальними за смаком і технологією виробництва є алкогольні напої бренду OXYgenium. Для того щоб максимально наситити киснем, горілку проганяють через спеціальну конструкцію — так званий штучний водоспад.
Яскравою подією став випуск лімітованої колекції «Перша Гільдія» Art Edition. Надихнули команду на створення цього шедевру у світі горілки яскраві картини Вінсента ван Ґога та мозаїки Антоніо Ґауді. Для етикеток використали інтерпретації їхніх творів в українському стилі.
Ще одна новинка — колекція вин KOBLEVO із самчиківським розписом. Для етикеток використали сюжети самчиківського розпису, який належить до нематеріальної культурної спадщини України.

Не втрачають популярності і класичні бренди компанії. Зокрема HLIBNY DAR залишається улюбленою горілкою українців вже 22 роки. «Перша Гільдія» святкує 28-му річницю, MARENGO — 16-ту, а KOBLEVO — 42-гу.

2024 року BAYADERA GROUP планує порадувати своїх клієнтів нестандартними новинками, але поки що всі подробиці тримають у таємниці.
HLIBNY DAR “Класична фірмова” – перша в Україні горілка, яка не містить глютену.
2021 року компанія BAYADERA GROUP створила кукурудзяну горілку NIKITA.

Новинка Avokado Vodka має смак найпопулярнішої нині в багатьох країнах страви до сніданку — тосту з авокадо. Горілку настояно на свіжому авокадо та житніх сухарях. Має свіжий тонізувальний огірковий післясмак, м’якість авокадо.
Близько 200 національних та міжнародних нагород отримала за роки свого існування продукція НГК: 46 дипломів, 124 золоті, срібні та бронзові медалі, 12 вищих нагород – зірок якості та 15 гранпрі світових дегустаційних конкурсів.


Завдяки імпорту BAYADERA GROUP українці можуть смакувати такі відомі напої: Baileys, Zubrowka, Captain Morgan, Jägermeister, Johnnie Walker, Hennessy, Metaxa, Gordon’s, Glenmorangie, Moët & Chandon, Dom Perignon, The Singleton.
Світові алкогольні шедеври до кожного столу

Напрямок імпорту компанія почала розвивати на початку 2000-х. І стала ексклюзивним українським дистриб’ютором відомих світових виробників алкогольних напоїв – Diageo, Moёt Hennessy, Mast Jägermeister, Remy Cointreau, Anora Group, Peter Mertes та інших.

Із січня 2022 року почав працювати фірмовий онлайн-магазин алкоголю BAYADERA.UA. Його було спеціально створено, щоб зробити процес вибору та замовлення улюблених напоїв максимально простим і швидким. Покупці буквально за кілька хвилин можуть замовити улюблені коньяк, бренді, ром, текілу, віскі, лікер, горілку чи вино.

• Ром Captain Morgan є лідером продажів у категорії “Ром” та має ринкову частку в Україні понад 40%.

• Актор Педро Паскаль, відомий за серіалами “Гра престолів” та “Нарко”, став бренд-амбасадором вина Casillero del Diablo, яке імпортує в Україну Bayadera Group.

Розвивати експортний напрямок BAYADERA GROUP почала 2006 року з бренду «Хлібний Дар». Першими покупцями стали Латвія та Естонія. Український алкогольний бренд швидко завоював серця жителів країн Балтії. І співпраця з дистриб’ютором у цих країнах триває вже майже 20 років.
Українські напої, що дивують світ

Із 2020 року BAYADERA GROUP почала розливати власні продукти в Азербайджані, Узбекистані, відкрила виробництво власних брендів у Туреччині.

Повномасштабна війна дуже вплинула на зацікавленість українською продукцією за кордоном. Із кількох причин. По-перше, ситуація в Україні стала однією з головних тем у світових ЗМІ. Це сприяло загальному інтересу до країни, її культури, продуктів і напоїв, які виробляють тут. По-друге, споживачі хочуть підтримати український бізнес, обираючи українські товари.
Щороку BAYADERA GROUP нарощувала експорт. Станом на 2009-й, продукція продавалась у понад 20 країнах світу. За наступні десять років експорт вдалося розширити до 45 країн. 2021-го українські алкогольні напої продавали до 33 країн, 2022-го — до 27 країн. 2023-го почали експортувати до Швеції, Ісландії, Нідерландів, Мексики, а загалом постачали алкогольні напої до 30 країн світу.
«Наприклад, багато хто з європейців раніше не знав, що в Україні є велика кількість виноградників різних сортів, з яких виготовляють високоякісне вино», — розповів Анатолій Корчинський, CEO BAYADERA GROUP.
Горілки BAYADERA GROUP посідають друге місце серед усіх експортованих українських горілок, і це приблизно 20% як у грошовому, так і в натуральному вираженні.

BAYADERA GROUP прагне зацікавити закордонного споживача насамперед інноваційними пропозиціями. Зокрема, розробили міжнародне продовження українського бестселера HLIBNY DAR під торговою маркою Harvest Day. Позиціонують цей бренд як The Spirit Of Ukraine: розказують про традиції виготовлення горілки та одночасно підкреслюють міцний дух українського народу. Адже слово Spirit має два значення в англійській мові - міцний алкогольний напій та дух.
Крім того, експерти BAYADERA GROUP розробляють популярні смакові горілки для західного споживача. Наприклад, «Дикі ягоди» та "Ваніль" — для жителів Англії.

Попри всі труднощі воєнного часу, 2024 року компанія продовжує розширювати обсяги експорту. Веде перемовини щодо постачання своїх напоїв як у Східній, так і Західній півкулі.

Наприклад, для Нової Зеландії розливатиме приватну торгову марку горілки SVITLO. Її власник Алекс Гледгіл декілька разів побував в Україні під час повномасштабної війни. Відвідував завод Bayadera Group, щоб на власні очі побачити виробництво та перевірити якість напоїв. Частину грошей від реалізації SVITLO буде передано благодійному фонду, який опікується українськими соціальними проєктами.

Від початку повномасштабної війни компанія зайшла на ринок Киргизстану, веде перемовини з японськими компаніями щодо експорту вина, бренді та горілки.
Як зазначають у BAYADERA GROUP, секрет успіху компанії - у відмінній якості та помірній ціні. Порівняно з конкурентами BAYADERA GROUP має кілька ключових переваг.
Бути лідером:
секрет успіху BAYADERA GROUP

Перевага 1 – досвід
На створення ідеальних смаків пішло 33 роки. Зокрема, звичні для українців HLIBNY DAR, «Kозацька Рада», «Перша Гільдія" — це результат праці сотень фахівців та десятків експериментів команди. У перші роки діяльності компанії було багато спроб, помилок, створення рецептур, обкатування логістичних шляхів, зміни обладнання та експериментів із дизайном. Бувало, що дизайн однієї пляшки переробляли щодня, а загалом — понад 50 разів.
Перевага 2 – широкий асортимент власних і залучених брендів

BAYADERA GROUP володіє найсильнішим портфелем власних і залучених брендів, який було сформовано з урахуванням споживчих переваг, регіональних особливостей.
Перевага 3 – власна дистриб'юторська мережа

Механізми виробництва та доставки в компанії відшліфовано до ідеалу. Працюють 27 логістичних центрів у всіх регіонах країни, що дає можливість організовувати доставку в будь-яку точку України протягом максимум 7 днів, а зазвичай — за 2−3. Продукцію доставляють у 35 000 торговельних точок, для транспортування використовують 140 автомобілів.
«BAYADERA GROUP змінюється, робить смаки своїх продуктів досконалішими, а виробництво — сучаснішим. Усе заради своїх клієнтів, країни. Ключова мета компанії - це глобальний розвиток і побудова трансконтинентальної компанії з максимально ефективним представництвом у кожному регіоні», — Анатолій Корчинський,
CEO BAYADERA GROUP
2022-й став роком незламності для BAYADERA GROUP. Запустили патріотичні лінійки в усіх категоріях напоїв. 2023 року компанія відкрила європейське представництво BAYADERA POLAND. Увійшла до ТОП-2 експортерів горілки України.
Від початку повномасштабного вторгнення компанія сплатила до держбюджету 7,4 млрд грн податків. Перерахувала на допомогу ЗСУ 60 млн грн. Підтримує родини захисників. Зокрема, у грудні 2023 року в компанії провели благодійний ярмарок, щоб допомогти родині загиблого військовослужбовця. На лікування його дитини зібрали 160 200 грн. BAYADERA GROUP проводить постійну акцію добровільного донорства, працівники регулярно здають кров задля підтримки поранених бійців ЗСУ.
BAYADERA GROUP – одна з найбільших українських компаній, що підтримують стабільність української економіки й наповнюють держбюджет. Протягом 33 років компанія BAYADERA GROUP розділяє з українцями їхні маленькі та великі перемоги, робить яскравішими моменти щастя, теплішими сімейні вечері та зустрічі з друзями. А яскраві смаки напоїв додають натхнення.

А 23 лютого в центральному офісі BAYADERA GROUP відбувся День донора для ЗСУ. Так у компанії вшановують другу річницю Незламності.

«Нині бізнес і громадяни мають робити правильні речі - не втомлюватись від війни, працювати, донатити і наближати Перемогу!» — зазначив Анатолій Корчинський, CEO BAYADERA GROUP.
НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ
ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Над спецпроєктом працювали:
Оксана МИШОПИТА Креативна продюсерка
Олена ПЕТІК Коректорка
Ганна НАРОНІНА Дизайнерка
Мирослава БОНДАРЕНКО Авторка і редакторка
Олексій СКОПНЕНКО Продакшн
Матеріал підготовано за підтримки: