У період найактивнішого розвитку компанії АТБ щороку відкриває до 100 нових супермаркетів — магазини починають діяти в райцентрах, селищах, приміських селах. На перший погляд, відкриття супермаркету — звична подія, поява чергової торговельної точки. Однак саме супермаркети АТБ спричиняють справжню революцію в регіонах.
“Коли в центрі нашого містечка відкривали АТБ, усі називали цю затію дурницею. Бо поряд уже працювали десятки продуктових магазинів - сучасних, із широким асортиментом товарів. Та й наші люди звикли скуповуватись у неділю на базарі. Але відкриття АТБ стало місцевою революцією. Товари значно дешевші, асортимент — саме такий, як треба людям. Є все необхідне, й нічого зайвого. Тепер усе Тальне й район скуповуються в АТБ”, — говорить Ігор Вовнянко з Тального Звенигородського району Черкаської області.
АТБ стирає різницю між селом, містечком і містом-мільйонником. Адже жителі невеликих населених пунктів тепер теж отримують сучасний сервіс, користуються всіма зручностями великих магазинів, мають такий самий асортимент товарів за доступними цінами
Супермаркети АТБ змінюють саму філософію продовольчих закупівель. Раніше жителі маленьких містечок купували овочі та фрукти на ринках, побутову хімію — у спеціалізованих магазинах, крупи — на оптових базах. Нині все це можна придбати в одному супермаркеті.
Відкриття АТБ сприяє зниженню цін на місцях. Адже раніше кожен магазин встановлював свої націнки на товар. Тому той самий продукт у різних магазинах райцентру коштував по-різному. Покупці змушені були шукати, де дешевше. Відкриття в населеному пункті АТБ — це нові стандарти ціноутворення. Тепер кожен підприємець орієнтується на вартість у супермаркеті. Як наслідок — подешевшання багатьох товарів.