21 рік довіри: як мережа VARUS підкорює серця клієнтів

СПЕЦПРОЄКТ
Протягом 21 року мережа супермаркетів VARUS дарує українцям доступ до широкого асортименту товарів, забезпечуючи якість, свіжість та комфортні умови купівлі. Компанія постійно підвищує стандарти обслуговування, утримуючи лідерську позицію у сфері food-ритейлу. Незважаючи на зміни, які відбулися за два десятиліття, VARUS залишається відданим своїм клієнтам. Головний секрет сталого розвитку мережі VARUS у незмінності її цінностей – турботі про клієнтів, забезпеченні для них комфортного та раціонального шопінгу.
У спецпроєкті до 21-річчя VARUS розкажемо історію розвитку мережі - від першого супермаркету в Дніпрі до національного лідера ритейлу. Також представимо головні досягнення бренду, розкриємо амбітні плани на майбутнє, адже VARUS постійно прагне до інновацій та подальшого зростання.
Від першого супермаркету в Дніпрі до всеукраїнського лідера
Перший супермаркет VARUS відчинив свої двері в Дніпрі 2003 року, поклавши початок успішному шляху компанії. Протягом 21 року мережа значно виросла й розвинулася, перетворившись на одного з лідерів українського ритейлу. Сьогодні входить у ТОП-10 представників продуктового ритейлу України.

Ключові віхи розвитку VARUS:

2003-2009
період активного масштабування бізнесу та розширення мережі
2010
запуск першої власної ТМ "Вигода", що пропонує товари першого цінового сегменту
Мережа супермаркетів VARUS продовжує активно розвиватися, розширюючи свою присутність у нових регіонах і впроваджуючи сучасні сервіси для ще більшого комфорту своїх клієнтів. Із кожним роком VARUS стає ближчим до українців, надаючи їм доступ до якісних продуктів та зручних умов для купівлі, зберігаючи високі стандарти обслуговування.
2012
створення ТМ Varto, яка пропонує лінійки Varto Soft, Varto Clean, Varto Kids
2017
старт програми лояльності VARUS PERFECT
2019
нагорода Retail Awards “Найкраща мережа продуктових супермаркетів Дніпра та Кривого Рогу”
2021
нагорода PrivateLabel-2021
2022
запуск оновленого сайту та сервісу усвідомлених покупок VARUS.UA
2023
відкриття першого Darkstore у Києві та вихід на новий регіон із відкриттям супермаркетів в Одесі. Сьогодні в Одесі вже працюють 4 супермаркети і планується подальше розширення мережі
2024
власні торгові марки мережі VARUS отримали 8 медалей на конкурсі Favorite Food&Drinks 2024
VARUS у цифрах (станом на 2024 рік)
109 супермаркетів
по всій Україні, які обслуговують мільйони клієнтів щодня
Понад 1 000 000 користувачів
щомісяця заходить на VARUS.UA, обираючи зручність та ефективність онлайн-сервісів
Ці показники підтверджують, що VARUS залишається лідером ринку та улюбленою мережею супермаркетів для українців, постійно вдосконалюючи свій сервіс та пропозиції.
12 власних торгових марок і більш як 2000 товарів
Пропонує мережа, які гарантують високу якість та широкий асортимент продукції
Понад 230 000
людей щомісяця користується застосунком VARUS
Не просто бізнес, а соціально відповідальна компанія
Для VARUS надання якісних послуг — це лише частина великої місії. Важливим елементом філософії компанії є допомога тим, хто цього потребує. Мережа активно займається благодійними проєктами, створює нові робочі місця, працевлаштовує внутрішньо переміщених осіб та допомагає ветеранам інтегруватися в суспільство. Окрім цього, VARUS є одним із найбільших платників податків серед українських ритейлерів, роблячи значний внесок в економічний розвиток країни.
Благодійність
Від початку повномасштабного вторгнення VARUS активно підтримує тих, хто потребує допомоги.
Зокрема, мільйони гривень були передані на збори платформи UNITED24. Також VARUS долучився до участі у проєкті ГеройCar, що забезпечує ЗСУ позашляховиками.
VARUS також допомагає дітям. Для проєкту “Дитинство без війни”, який займається евакуацією дітей-сиріт, мережа разом із клієнтами зібрала за два роки 4 млн грн.
Щороку VARUS проводить акцію “Доброгривня для хвостатиків”, підтримуючи притулки для тварин. 2024 року спільно з фондом Happy Paw було передано майже 2000 кг корму для безпритульних тварин. Зібрали на нього 310 500 грн.
Підтримка економіки України
Для VARUS сплата податків — це не лише законодавча вимога, але й спосіб підтримки держави у важкі часи. Тільки за перший квартал 2024 року мережа супермаркетів VARUS перерахувала до державного бюджету 364,9 млн грн. За 2023 рік сума сплачених податків і зборів становила 1,1 млрд грн, підкреслюючи вагомий внесок компанії в економіку країни.
VARUS активно створює нові робочі місця, забезпечуючи українців стабільною роботою з гідними умовами. Особливу увагу компанія приділяє підтримці внутрішньо переміщених осіб: із початку повномасштабного вторгнення понад 900 ВПО знайшло роботу в мережі, з них 300 осіб продовжують працювати й сьогодні.
Крім того, VARUS став партнером Програми розвитку ООН (ПРООН) із навчання та працевлаштування українців. У межах цього проєкту співробітники мережі проходять спеціальне навчання з наставництва, щоб допомогти новачкам швидше адаптуватись і стати частиною команди.
Власні торгові марки
Власні торгові марки VARUS — це результат ретельного підходу до створення якісної продукції, яка відповідає потребам кожного клієнта. Завдяки широкому асортименту, продуманій ціновій політиці та контролю якості власні торгові марки VARUS стали невід’ємною частиною повсякденного вибору українців, гарантуючи вигоду та надійність у кожній покупці.
Мережа супермаркетів VARUS пропонує не лише широкий асортимент товарів від українських та іноземних виробників, але й 12 власних торгових марок, під якими представлено понад 2000 найменувань продукції. Серед них — ТМ “Вигода”, ТМ Varto, ТМ “ТОКЕРИ”, ТМ “ExtraMilk” та інші. Власні торгові марки VARUS характеризуються високою якістю та доступними цінами, що робить їх конкурентоспроможними навіть серед відомих брендів, забезпечуючи покупцям вигідний та якісний вибір.
Власне виробництво
Меню VARUS CAFE налічує 115 різноманітних страв, серед яких є як м'ясні, так і вегетаріанські позиції. Великий вибір салатів, сандвічів, страв WOK і десертів задовольнить будь-який смак. Особливою гордістю є піца власного виробництва, яку готують на місці, даруючи кожному відвідувачу свіжий і неповторний смак.
VARUS CAFE — це більш ніж місце, де можна просто перекусити. Тут панує затишок. Стильний інтер’єр і приємне освітлення створюють ідеальну атмосферу для відпочинку під час шопінгу, дружньої зустрічі або ділового обіду.
  • 1% бонусів нараховується за кожну покупку

  • Можливість отримання додаткового нарахування +1% бонусних гривень від суми покупок протягом наступного місяця, витрачаючи понад 5000 грн в місяць на покупки

  • Можливість поповнення грошового рахунку на касі для учасників Програми лояльності

  • Використання бонусів на будь-який товар у мережі VARUS, окрім алкоголю та тютюну

Раціональний шопінг із програмою лояльності VARUS PERFECT

VARUS завжди прагне зробити ваші закупи не лише зручними, але й максимально вигідними. Для цього створено програму лояльності VARUS PERFECT, яка допомагає економити на щоденних покупках. Учасники програми отримують низку переваг:
Програма лояльності швидко здобуває популярність — щомісяця до VARUS PERFECT приєднуються 30 000 нових клієнтів. На сьогоднішній день зареєстровано вже понад 1,634 млн активних карток і 688 тис. учасників успішно заощаджують разом із VARUS PERFECT.

Курс на диджитал: мобільний застосунок VARUS

Мобільний застосунок VARUS постійно вдосконалюється. Завдяки йому шопінг у VARUS перетворюється на зручний і приємний досвід, що дає змогу економити час та гроші.
Мережа супермаркетів VARUS активно впроваджує диджитал-інновації, роблячи процес купівлі ще зручнішим та вигіднішим завдяки мобільному застосунку VARUS. Для багатьох клієнтів він став незамінним інструментом у повсякденному житті: щомісяця застосунок охоплює понад 230 000 унікальних користувачів, а щодня ним користуються понад 42 000 клієнтів.
Функціонал мобільного застосунку VARUS постійно розширюється, щоб зробити процес закупівлі ще комфортнішим і відповідати всім потребам клієнтів. Завдяки йому користувачі отримують доступ до низки корисних функцій, серед яких:
  • Картка програми лояльності VARUS PERFECT

  • Історія покупок

  • Електронні чеки

  • Баланс бонусів

  • Карта супермаркетів

  • Актуальні акції

  • Інформування push-повідомленнями

  • Сканер цін

  • Scan&Go

  • Можливість перераховувати бонуси на благодійність

Сервіси швидких покупок, каси самообслуговування, сервіс Scan&Go, онлайн-замовлення на VARUS.UA

У супермаркетах VARUS активно впроваджуються сучасні рішення, що дають клієнтам змогу заощаджувати час. Окрім традиційних кас, доступні зручні каси самообслуговування, які вже здобули популярність серед клієнтів мережі.
Варто відзначити сервіс швидких покупок Scan&Go — ідеальне рішення для тих, хто цінує час. За допомогою цієї функції у застосунку VARUS можна сканувати штрих-коди товарів прямо зі смартфона, додати їх у віртуальний кошик і оплатити покупки через мобільний застосунок.
Планувати свої покупки легко завдяки VARUS.UA . На сайті ви знайдете все необхідне для швидких і зручних покупок, а послуга доставки дасть змогу отримати улюблені товари прямо до дверей у зручний час.
2023 року мережа VARUS стала першою в Україні, хто впровадив інноваційний DarkStore у Києві, що дає змогу обробляти онлайн-замовлення в шість разів швидше. Понад мільйон клієнтів вже оцінило переваги купівлі на VARUS.UA — це комфорт, швидкість та зручність, які роблять шопінг приємним і простим.
Замовлення на VARUS.UA можна отримати одним із способів:
  • Доставка кур’єром до дверей дому

  • Самовивіз із найближчого супермаркету VARUS

  • Доставка на відділення чи поштомат Нової Пошти
Понад 1 000 000 користувачів
щомісяця заходить на VARUS.UA, обираючи зручність та ефективність онлайн-сервісу
Більше 1 000 000 замовлень
вже було доставлено з моменту запуску VARUS.UA
Плани на майбутнє
VARUS не зупиняється на досягнутому й має амбітні плани для подальшого розвитку. Компанія планує активно розширювати свою присутність у центральних та південних регіонах України, відкриваючи нові магазини та освоюючи нові регіони.
Враховуючи постійні зміни у галузі та економічному становищі, мережа продовжить впроваджувати гнучкі підходи, оптимізовувати внутрішні процеси та підвищувати рівень обслуговування для поліпшення клієнтського досвіду. Технологічні новинки, різноманітні гейміфіковані акції, сучасний функціонал мобільного застосунку та підвищення якості й швидкості доставки онлайн-замовлень – все це також очікує на клієнтів VARUS у майбутньому.
VARUS продовжує рухатися вперед, орієнтуючись на потреби клієнтів, і впроваджує найсучасніші рішення. Попереду ще багато кроків і цікавих змін. Разом працюємо над тим, щоб український ритейл ставав ще кращим!
Матеріал підготовлено за підтримки
Над спецпроєктом працювали:
Мирослава БОНДАРЕНКО Редакторка
Юлія ІЛЬЧЕНКО Продакшн
Олена ПЕТІК Коректорка
Оксана МИШОПИТА - Креативна продюсерка
Анатолій ПОПОВ - Дизайн