Командні цінності: сервісність
Другий рік ми печемо паски, об’єднуємо партнерів, які разом із нами це роблять. Долучаємо інші проєкти, які дають змогу охопити більше людей в госпіталях. Щоб показати, що “Молокія” не просто якісний продукт, а це ще й ідеологія служіння своєму народу. І своїми діями ми готові демонструвати, що вдячні нашим захисникам. Партнери приходять до директорів наших філій у регіонах і пропонують: “У нас є борошно, цукор, дріжджі. Давайте щось приготуємо для ветеранів”.
голова наглядової ради “Молокія”
На День Незалежності приготували тисячу порцій борщу для госпіталів. Колеги з філії в Рівному зробили це ще й на Покрову. Прислали мені фото: “Ви нам не казали це робити, але ми просто не могли не піти в госпіталь до хлопців і дівчат і їм не подякувати”. І це теж класно, бо є ініціатива команди, їхні зусилля, вчинки. Цього року ми так само готуватимемо борщ на тисячу порцій. Кожен директор наших філій буде демонструвати, наскільки він готовий до цього долучити свій колектив, наскільки він із партнерами в хороших стосунках. А для ветеранів це буде проявом дієвого служіння і вдячністю за те, що вони зробили.
З осені “Молокія” разом із рівненським ІТ-кластером домовилися щодо проєкту навчання ветеранів ресторанного бізнесу. І це показує нашу силу в тому чи іншому регіоні. Бо коли лідери рівненського бізнесу кажуть: “Молокія – наша компанія!” - це дуже сильна відмінність, якої компанія може досягнути власною патріотичною поведінкою. Адже насправді нині в Україні критичною є відмінність “свій-чужий”. І коли будь-яка компанія пише: “Ми – українці, ми за Україну”, то це дуже добре, але треба все підтверджувати своїми діями, вчинками, що потребує зусиль. Бо так, як “Молокія”, ніхто не міг зробити. Це характеризує компанію як бізнес, для якого ветерани є героями.
– У нашій компанії другий рік триває благодійна ініціатива “Тисяча пасок”. Колектив радо підтримав цю ідею. Цього року ініціатива перевершила наші очікування. Ми прагнули висловити вдячність нашим захисникам, які перебувають на реабілітації. До прикрашання пасок ми залучили військових, серед яких був і мій заступник, який свого часу став до лав ЗСУ. Також підтримали студенти коледжу, які мали виступати з концертом, були залучені й волонтери. Паски пекли виключно на дровах, за старими домашніми рецептами і традиціями. Із великим бажанням до процесу долучився виконувач обов’язків мера міста. Усі паски освятив владика Рівненщини. Частину пасок ми передали в лікарню для близько 100 військових. Таку ж кількість завезли в іншу лікарню, де теж перебувають на лікуванні наші хлопці.
директор філії “Рівне-молоко”. Працює з 2015 року. Починав із посади начальника торгового відділу
Зліва Максим Кручик, директор філії Рівне-молоко, поруч з ним Сергій Дубина, начальник торгового відділу, який зараз служить в ЗСУ.
Благодійні ініціативи - важлива місія команди “Молокія”. Наприклад, працівники компанії долучаються до роздавання обідів людям, які опинились у складних життєвих обставинах. Торік до Великодня спекли та передали 1696 пасок захисникам, які перебували на лікуванні в госпіталях у різних куточках України. Цього року компанія також продовжила ініціативу "1000 пасок вдячності". А минулого літа на території госпіталів працівники “Молокії” готували обіди вдячності та пригощали ними воїнів ЗСУ, які перебували на лікуванні.