Велика команда “Подорожника”:
фармопіка попри обстріли, небезпеку та окупацію

Спецпроєкт “Велика родина”
В Україні під час повномасштабної війни уявлення про сім'ю значно розширилося. Адже відбулася трансформація стосунків між роботодавцями та працівниками. Із суто професійних вони стали більш партнерськими, сімейними.
Роботодавцям в Україні тепер доводиться брати на себе частину сімейних функцій: дбати про безпеку працівників і їхніх родин, допомагати з евакуацією, облаштуванням на новому місці. Турбуватися про ментальне і фізичне здоров'я, чекати працівників із фронту, піклуватися про їхні родини.
Кожен колектив фактично є великою сім'єю. Підтримка колег, повага одне до одного, спільні цінності допомагають щодня долати труднощі.
У спецпроєкті Gazeta.ua розповість про команду найбільшої мережі аптек в Україні “Подорожник”. Головний критерій її сили – люди і турбота про них. Команду об’єднують спільні цінності, які створюють атмосферу єдності в поглядах, завданнях і напрямі розвитку.
майже 25 років
компанія працює на фармацевтичному ринку
більш як 1800 аптек
налічує мережа
понад 10 тис. працівників
об'єднує команда “Подорожника”
понад 16 млн українців
є постійними клієнтами мережі аптек
Мережа аптек “Подорожник”:

Командні цінності – сервісність, сміливість, відкритість, розвиток, відповідальність
Наталія Іващишин
– У “Подорожнику” є можливості для розвитку у професії, можна навчитися всього необхідного. Подобається, що моя робота пов’язана з піклуванням про людей і допомогою їм. Я дуже ціную свій колектив, у нас на 100% командна робота. Допомога від колег завжди є. Також для мене важлива стабільність, і в цій компанії я її отримую.
фармацевтка, завідувачка аптеки “Подорожник”. Працює в компанії 10 років
Я дуже ціную свій колектив
Командні цінності: сервісність

Фармацевти “Подорожника” проходять кілька рівнів навчань, постійно вдосконалюють свої навички. Відточують знання у сфері фармації, обслуговуванні. Клієнти бачать усміхнених фармацевтів, які готові порадити, вислухати, допомогти.
У “Подорожнику” переконані, що українці повинні відчувати якісну фармопіку в кожному куточку країни і за будь-яких обставин мати доступ до неї. Аптеки мережі працюють у малих і великих населених пунктах. Пропонують широкий асортимент, різноманітні акційні пропозиції. “Подорожник” також продовжив піклуватися про здоров'я українців у перші дні та тижні повномасштабної війни, попри окупацію та обстріли.

Історія Фарм Героя – фармацевтки Олени з Ірпеня
Олена Гуменюк
– На блокпостах на Київщині були серйозні перевірки – щоразу доводила, що я справді йду на роботу в аптеку. Від мого села пішки йшла десь зо три кілометри, а потім попутками діставалася до блокпосту. Мене військові підсаджували до когось у машину, просили завезти – якщо не до самої аптеки, то хоч поближче. І назад – так само. За кілька тижнів мене вже всі на блокпосту знали.

фармацевтка
Працює в “Подорожнику” 6 років
Сміливість, що вражає
Олена Гуменюк
Керівництво нам дозволило не працювати в цей період, але так я вчинити не могла. Адже обрала професію фармацевта, щоб допомагати людям, бути корисною. На початку повномасштабного вторгнення багато людей виїхало, залишились здебільшого пенсіонери, і майже кожному з них були потрібні ліки. Тому я щодня виходила на роботу в аптеку, бо це було по-людськи, по совісті.
фармацевтка
Працює в “Подорожнику” 6 років
Сміливість, що вражає
Командні цінності: сміливість

Колектив “Подорожника” здатен діяти сміливо, виходити за межі можливого. Найкращим доказом цього є вчинки працівників. Адже вони продовжують працювати у найгарячіших точках країни, демонструючи сміливість та відвагу. Фармопіка попри обстріли, небезпеку та окупацію, бо інакше неможливо.

Тарас Коляда
– Відкритий діалог і здатність слухати одне одного є невіддільними частинами ефективної роботи. Одним з інструментів відкритості у нашій компанії є форма зворотного зв’язку, завдяки чому працівники можуть звернутися до мене. Вони описують своє бачення процесів, ідеї, звертають увагу на неточності та вступають у відкритий діалог зі мною. Такий досвід є ефективним засобом удосконалення процесів та стратегій. Культура відкритості – це про розвиток і навчання працівників, що дає їм автономію, відповідальність, обмін досвідом.

СЕО найбільшої мережі аптек “Подорожник”
Культура відкритості
Командні цінності: відкритість

“Подорожник” дбає про те, щоб мати зворотний зв’язок усередині команди та зі своїми клієнтами. Завдяки цьому є розуміння, чому люди обирають саме “Подорожник”, що їм подобається. Також – на що потрібно звернути увагу та що вдосконалити.
Юрій Фіалка
– Компанія дала мені значно більше, ніж я міг собі уявити. Свого часу стажування стало унікальною можливістю: безцінний досвід, можливість професійно розвиватися, вдосконалюватися, навчатися. “Подорожник” об'єднав неймовірно круту команду розумних та надзвичайно талановитих людей. Я можу впевнено сказати, що мережа аптек стала для мене саме тим омріяним початком кар’єри.
пройшов шлях від студента-стажера до фінансового контролера
Старт кар'єри і можливості в компанії
Наталія Іващишин
“Подорожник” не припиняє розвиватись у складний воєнний час і забезпечує роботою понад 10 тис. людей, підтримує економіку держави та дбає про майбутнє.
фармацевтка, завідувачка аптеки “Подорожник”. Працює в компанії 10 років
Я дуже ціную свій колектив
Велику увагу компанія приділяє розвитку та навчанню молоді. Для цього створили проєкт “Подорожник START”, який надає студентам з усієї України кар’єрні перспективи, освітні можливості та розвиток. Платформа можливостей від “Подорожника” з 2021 року залучила до співпраці 80 закладів вищої освіти та близько 2500 студентів. Серед них є ті, хто успішно працевлаштувався в мережі аптек.
Розвиток – це й про діджиталізацію, і про те, щоб іти в ногу з часом. Саме тому в “Подорожнику” активно розвивають роботу зі штучним інтелектом, щоб оптимізувати роботу фахівців компанії та покращити результати.
Командні цінності: розвиток
Віктор Легкодух
– Я довіряю “Подорожнику”, адже діяльність компанії говорить сама за себе. Крім різних ініціатив, дуже велику увагу мережа аптек приділяє тому, щоб вести нашу країну до перемоги. Зокрема, компанія допомагає захисникам із екіпіруванням, дронами, автомобілями та іншим.

підполковник ЗСУ, офіцер, віцечемпіон світу з параатлетики
Соціально відповідальний бізнес
Кілька років мережа аптек "Подорожник" підтримує його і забезпечує всім необхідним для тренувань і здоров’я:
Олена Гуменюк
“Подорожник” відповідальний за свої дії перед колегами, клієнтами та країною. Від початку повномасштабної війни команда зіштовхнулась із серйозними викликами, які вдалося подолати завдяки підтримці та розумінню. Біля аптек стояли величезні черги, фармацевти працювали майже безперервно, щоб забезпечити українців ліками і підтримати психологічно. Працівників компанії, яким довелося залишити свої домівки й евакуюватись, “Подорожник” забезпечив роботою в інших регіонах країни, надав усе необхідне для адаптації.

фармацевтка
Працює в “Подорожнику” 6 років
Сміливість, що вражає
Командні цінності: відповідальність
“Подорожник” є соціально відповідальним бізнесом, активно працює в напрямі благодійності. Зокрема допомагає ЗСУ, виконуючи запити щодо необхідних речей для фронту. Підтримує український спорт, науку, культуру та дітей.
млн грн
Мережа аптек співпрацює з Фондом Сергія Притули, "ДоброЛайф", "Україна в огні" та іншими благодійними фондами

уже становить загальна сума допомоги від “Подорожника” з початку повномасштабного вторгнення, і вона продовжує зростати
42
Головна місія компанії – відповідальність за здоров’я нації та якісна фармопіка за будь-яких обставин. Протягом 25 років роботи “Подорожник” продемонстрував свою стійкість у різних складних умовах і здобув довіру клієнтів.

Над спецпроєктом працювали:
Олена ПЕТІК Коректорка
Рада КІШКА Дизайн та верстка
Мирослава БОНДАРЕНКО Редакторка
Олексій СКОПНЕНКО Продакшн
Оксана МИШОПИТА Креативна продюсерка
Матеріал підготовано за підтримки:
1/14